kipiä.
kotona.
ja täällä soi helvetti kake randelin.
nasta pimu.
herra karhu on saastuttanut.
miks miun koneella on tuommoista?
mitä täällä tapahtuu?

päivä on mennyt aika potiessa. ensin sängyssä peittojen alla ja siitä siirryin sohvalle peittojen alle. katselin gilmorea ja olen juonut kution vihreää teetä. potemisen ohella olen hetkittäin myös tehnyt jotain. olen tehnyt TÖITÄ! yllätysyllätys! ja viime yönä huomasin, et olin saanut jotain järkevää ihan aikaankin. ja kyllä, tarkasti aamulla, et olin oikeasti tehnyt järkeviä juttuja yöllä.

mieskin kommunikoi illalla. meinasi ehkä ensin tulla, mutta päätyikin kävelemään omaan kotiinsa. hassu. mut kertoi kuitenkin, et ei sitten tulekaan. ehkä hyvä niin, menin viestin jälkeen sänkyyn ja kun sain jäiset varpaani vähän sulamaan, nukahdin.

*life is unfair*
*kill yourself or get over it*
*-child psychology by black box recorder-*