mie olen alkanut näkemään ihan säännöllisesti unia miehestä.
ja ei, ne eivät ole olleet mitään seksiunia. seksiunia minä tyttö nään vaan kaikista tosi ällöistä, kuten esmes marilyn mansonista ja donald trumpista.

pe-la yönä mies ja ystävä muutti yhteen. siis mies ja miun ystävä, ihmiset jotka eivät ole edes tavanneet. enkä minä osannut edes raivostua tai olla vihainen. olin vaan järjettömän pettynyt. itseeni. ja syynä oli se, etten ollut tajunnut moista.
kaiken huipuksi olin auttamassa ystävää muutossa.

viime yönä itkin miehelle jostain täysin oudosta syystä. kait siinä selviteltiin jotain juttuja, mut en voi tietää mitä ja miksi. mie vaan itkin. oli kuin pato olisi aukaistu.
huoneessa, jossa oli puuseinät. saunan pukuhuone?
itkin ja itkin.

ja molempina aamuina ahdisti aivan helvetisti.

parahin alitajunta, voitaisko vähän parantaa unien laatua?