eilen oli suuri metsästetään hotelli -ilta. toki kaikkia mahdollisuuksia oli jo aiemmin katseltu ja molemmilla oli omat visionsa (veli ehdotti chula vistassa = jontkassa olevaa hotellia ja auton vuokrausta (yllättäen en suostunut) ja minä tahdoin downtowniin ja haaveilin uima-altaasta), luonnollisesti. tietysti minä olin oikeassa ja perusteluni voittivat ("EI!", "sinulla ei riitä ikä auton vuokraamiseen ja minä EN vuokraa", "ai, että sinä ajattelit vedellä päiväkännit ja istua kyydissä kun minä ajan??") ja päädyimme downtownissa sijaitsevaan hotelliin, jossa tosin ei ole uima-allasta..

järkytys oli varsin suuri, kun huomasimme, että tuo kyseinen hotelli, jossa suunnittelimme yöpyvämme suurimman osan matkasta, olikin netin mukaan täysi (vielä viikonloppuna oli tilaa)!
voituskaahdistuskuolo.
näppärä veliseni otti puhelimen kauniiseen käteensä ja hetken kuluttua hän jo flirttaili sujuvasti lucy-nimisen respan neidon kanssa. 10 minuttia myöhemmin meille olikin sitten varattu huone kahdella queen size -sängyllä ja hintakin oli tippunut sillei sopivasti. lucysta, joka muuten osasi yhdistää suomen skandinaaviaan, tuli meidän sankari.
tämän suuren sankariteon jälkeen san franciscon ja chicagon hotellit (tämä ja tämä) löytyikin varsin näppärästi.
olovarsinseeseteinenjazen.

asioiden konkretisoituessa minäkin alan vihdoin tajuamaan, et tämä todella tapahtuu ja pian.
kohta minun sisäinen listantekijä ottaa vallan ja alan väsäämään mitä kummallisempia listoja tavaroista mitä tarvitaan ja asioista, jotka pitää hoitaa.
pitää.
täytyy.
muistinko?
kirjoitinhan sen jo ylös?
pakko.

kaiken tämän lisäks miulle hempeiltiin eilen.
eli ei todellakaan huono tiistai millään mitta-asteikolla!