joo. olin pieni kanni-apina.
veljen mielesta olin hulvaton ja miulle on naurettu oikein urakalla tanaan. suurinta hupia on ollut siskon yolliset toimet ja niita on imitoitu paljon. :)
mie oon vaan niin ihana ja kukkanen.
ilmeisesti olen onnistunut lahettamaan uskomattomasta humalatilastani huolimatta muutaman kanniviestin miehelle, silla aamulla oli puhelimessa vieno kysely olotilasta. jostain syysta en ole ihan uskaltanut lukea lahettamiani viesteja. oon varmaan lahettanyt niin siirappia ja huttua, et en tieda miten pain olisin.
mut siis tama oli vain epailys.
huomenna on sit viimeinen kokonainen paiva san diegossa, tiistaina yhdeksi yoksi san franciscoon neito R:aa tapaamaan ja sitten kahdeksi paivaksi chicagoon ennen kotimatkaa. viisi yota amerikan mantereella jaljella.

mut olen mie kyl ollutkin tehokas. 4 uudet kengat ja yhdet flipflopit, 4 uutta laukkua (kaks ihan huippua  hello kittya, musta pieni baariin ja yksi uusi laukku, johon kaikki nuo mahtuu. vaatteita (alusvaatteita, paitoja, hupparin, sjp:n bitten-sarjan suorat housut...), palapelin, koalan, kummitytto A:lle 1-vee lahjan..
eli siis juttui.

shoppailun lisaksi tassa reilun viikon aikana olen loikonut uima-altaalla ja hottubissa, kavellyt koko paivan  erittain viihtyisassa elaintarhassa, voinut pahoin merella, nahnyt delfiineja ja valaita ja merileijonia, loikonut tyynenmeren rannalla ja saanut hiekkaa joka paikkaan, ajanut huisilla vuoristoradalla, nahnyt hulluja trollyissa ja busseissa, nahnyt 2 uutta elokuvaa, katsellut aamuisin monkia telkusta, syonyt muutaman taivaallisen hampurilaisen ja hyvaa sushia suoraan 7/11:sta. olen myos nahnyt loistavan apocalyptican keikan lahietaisyydelta, hammastyttanyt paikallisia suomalaisilla juomatavoilla ja meinannut tukehtua purkkaan, kun 7/11:n myyja laski koneella, et onko miulla ikaa ostaa sixpackia mojito-drinksuja. ja ihan vaan tiedoksi, se sixpack maksoi 6,99$, eli suunnilleen 4,5euroa.
ja kylla. oli miulla riittavsti ikaa.