nyt kävi sillä lailla, että tyttö otti ja vanheni viikonloppuna. enää ei ole siihen kolmeen ja nollaan kuin jotain kolmesataakuuskytÖh päivää.
eikä mitään kriisiä näkyvissä. siis semmoista ikään liittyvää.
eikös tuo ole ihan hyvä? :)

perjantain piti olla hyväparas ja pussailupäivä. ei sit ollut. joku mies-merkkinen yksilö nukahti kotiinsa.
ja minua tietysti vituttti kuin sitä kuuluisaa pientä turkitonta oravaa siperiassa. vitutti, vaikka olen opppinut, että en usko miehen saapumiseen ennen kuin näen sen kävelevän asuntoni ovesta sisään. vietin siis perjantain tyhjentämällä digiboxia. katasoin sitten kaikki gossip girlin jaksot, jotka olivat odottaneet huhtikuusta lähtien katsomistaan. jo olen taas kärryillä.

lauantaina suuntasin purkamaan turhautumia kuntosalille ja olin kuolla jo lämmitellessä lämpöhalvaukseen. vedin homman urheasti läpi ja sitten päästiin itse parhauteen, saunaan! oli aivan huippua istua mukavassa saunassa, loistavassa seurassa ja katsella maisemia. saunan jälkeen ostelin vähän urheiluvaatteita (ehkä maailman rumimmat pussihousut, en tiedä mikä mielenhäiriö miulla oli) ja sitten suuntasin neito sm3tanan tarjoamille bageleille. olin kuolla onnesta, oli meinaan sen verran hyvä kylmäsavulohi-bageli. :)
kotiuduttuani minulta pyydettiin anteeksi, lepyteltiin isosti, pitkään ja hartaasti. mies saapui tasan just silloin kun oli sanonutkin (tosin soitin varmistuksen "tuletko sinä tänään oikeasti vai samalla tavalla kuin eilen? meinaan vaan, et jos ajattelit tulla kuten eilen, niin minä lähden kookoksen kanssa limonaadille."), pussailtiin, juotiin viiniä ulkona, pussailtiin vähän lisää, käytiin yhdessä pitsalla ja juttuja.

29. synttäriaamu oli sitten ihan ensimmäinen synttäriaamu, jolloin heräsin miehen (tämän tietyn miehen tai ylipäänsä minkä miehen tahansa) vierestä. tosin herääminen tapahtui klo 05, kun mies ei osannut nukkua ja minä puolestani en osaa nukkua, jos joku puuhastelee minun asunnossa.. hyvä aamu, vaikka tunsinkin itseni raihnaiseksi ja vanhaksi. naiseksi, jonka päälaelle oli ilmestynyt iso kuhmu. OHO! :)
mies ei siis perinteisesti osannut asettua aloilleen, joten lähti sitten kohti omaa kotiaan joskus vaille seitsemän ja minä vaivuin koomaan sohvalle. iltapäivällä ihanainen kookos vei miut synttärikahveille ja olipa vielä hankkinut vanhalle astia-friikille ihanaisia essence-sarjan kuohuviinilaseja. saa arvata mitä mie ihailin illalla kotona.

nyt pitäis tehdä vähän töitä. vaan miepä tyttönen syön jugurttia, juon kahvia ja suunnittelen meneväni tänään salille. ihanainen ipodi on muuten jo matkalla, arvioitu laskeutumisaika on keskiviikko.

sitä vaan mietin, et miten kukaan jaksaa lukea näitä miun sepustuksia.. kun ei täällä ole koskaan mitään oikeaa asiaa. enkä mie itse edes jaksa oikolukea näitä. varmasti pullollaan hienoaja näppihäröjä. :)