yksi y-kromosominen suoriutui tänään varsin loistavasti.
setämies laukkasi työhuoneeseeni aamupäivällä ja ilmoitti, et miun pitää ottaa hänelle kopio.
siis vittu valokopio!
tuo luomakunnan lahja käveli siis omasta kolostaan miun työhuoneeseen, ohitti matkalla kopiokoneen ja kaksi sihteeriä ja kun lopulta koputtamatta astui sisään, hän ilmoitti, että haluaa minun ottavan yhdestä paperipalasta valokopion.
SIIS MITÄH?
VALOKOPION?

siis sen sijaan, että ottais/kokeilis itse, pyytäisi sihteereiltä tai pyytäisi apua, tämä luomakunnan lahja päätti et mie olen hänen kopioija.
hämmennyin niin, etten tajunnut edes vastata.

kysyin kuitenkin ihan varmuuden välttämiseksi setämieheltä: "oletko sinä ihan varma,että minä olen oikea henkilö tähän hommaan?".
kuulema olin.

saa veikata, olisiko tätäkään tapahtunut jos olisin munallinen!

ai nousiko v-käyrä?
no aivan varmasti.