viisi minuttia ja tyttö oli ostanut vitriinin.
seuralaiset kutsuivat ostamiskykyäni esimerkilliseksi.
toki olin tehnyt ennakkovalmistautumista netissä, mutta oli se vaan niin paljon hienompi livenä.. :)
eli sen lisäksi, että olen loista kenkien, laukkujen, astioiden ja levyjen ostaja, ossan myös shopata huonekaluja.
en sit tiedä onko tämä hyvä.

huonekalukaupan-setä lupaili vitriiniä jo tällä viikolla, joten kunhan ihanuus on koottuna kotona, laitan todistusaineistoa näkyviin.
jei.

mut sit ihan johonkin muuhun.. olenko minä jossain tampere-poimussa? kun varmaan 80% seuraamieni blogien kirjoittajista sijaitsee tampereella? vai eikö muualla kirjoiteta blogeja? olenko minä henkisesti tampereella? vai eikö minun kone näytä muita kuin tamperelaisia juttuja? vai onko tampereella vain hyviä bloggaajia?
tämmöistä ihmettelee neito itäsuomesta.