tämän löysin täältä.. :)

listaa 10 artistia/yhtyettä joista pidät (tee tämä ennen kysymysten lukemista):

1. kotiteollisuus
2. cmx
3. yup
4. stella
5. zen café
6. don huonot
7. rhcp
8. kent
9. irina
10. ville härkönen & velvet

mikä oli ensimmäinen kappale jonka kuulit numerolta 6?
hyrrä.

mikä on lempialbumisi numerolta 8?
isola.

mikä on lempilyriikkasi jonka numero 5 on laulanut?
ihoni on turha,
keksi sille käyttöä.
-rakastele mua-

kuinka monta kertaa olet nähnyt numeron 1 livenä?
neljä.

mikä on lempikappaleesi numerolta 7?
give it away.

mikä hyvä muisto sinulla on liityen numeroon 10?
huippu keikka ilosaaressa -06. hymy, aurinko ja rokrok.

onko numerolla 3 kappale, joka tekee sinut surulliseksi?
rakkaus on pesti hulluuteen saa surulliseksi jos on ollut huono päivä. kaunis kappale.

mikä on lempilyriikkasi, jonka numero 2 on laulanut?
olen sinun
jos tahdot niin
olen sinun
kuin sydämesi
poukkoileva, raivokas
jos tahdot
olen sinun.
-kultanaamio-

mikä on lempikappaleesi numerolta 9?
kunnon syy.

kuinka löysit numeron 3 ensimmäistä kertaa?
ystävä H kuuntelutti miulle toppatakkeja ja toledon terästä -levyä -94 ja siinä se sit oli. minä olen myyrä on ollut siitä saakka ehdottomissa suosikeissani.

mikä oli ensimmäinen kappale, jonka kuulit numerolta 1?
jos sanon.

mikä on lempikappaleesi numerolta 4?
silmäripset.

kuinka monta kertaa olet nähnyt numeron 9 livenä?
kerran.

mikä hyvä muisto sinulla on liityen numeroon 2?
"jäähyväiskeikka". kaunis ilta, yrjänän ääni ja kylmät väreet selässä.

onko numerolla 8 kappale, joka tekee sinut surulliseksi?
on. den döda vinkeln.

mikä on lempialbumisi numerolta 5?
vaikeavaikea.. uaua? toisaalta laiska, tyhmä ja saamaton.. äh. en osaa päättää.

mikä on lempilyriikkasi, jonka numero 3 on laulanut?
"herra ostaa rumalle vaimolleen kauniin irtopään"
-porvariston hillitty charmi-

mikä on lempikappaleesi numerolta 6?
hannu ja kerttu tai mustat linnut.