törmäsin mymskän ja tiinan luona pitkästä aikaa varsin hauskaan meemikseen.. tuli pakottava tarve osallistua, eli ilmoittautumisia otetaan vastaan kommenttilaatikossa:


1. Vastaa nimelläsi ja minä kerron sinusta jotain.
2. Kerron sinulle, mikä bändi/elokuva muistuttaa minua sinusta.
3. Keksin jotain yhteistä/samaa intressiä mitä meillä on.
4. Kerron mistä saattaisin kadehtia sinua.
5. Kerron ensimmäisen muistoni sinusta.
6. Kerron sinulle eläimen, josta tulet mieleeni.
7. Kysyn sinulta jotain, mitä olen halunnut kysyä.
8. Jos teen tämän sinusta, laitathan tämän blogiisi.

***
mymskältä sain tällaisen luonnehdinnan:

2. Bändi/artisti: (en uhallanikaan sano erästä koolla alkavaa laulu- ja soitinyhtyettä tähän...) Kalle Ahola, "elokuvaksi" tv-sarja Järki ja Tunteet (se, jossa on Colin Firth). Kannattaa vetää koko kuuden tunnin sessio putkeen... Minä olen tehnyt niin.
3. Meitä yhdistää se, että pidämme pakkasesta.
4. Voisin kadehtia hyviä ystävyyssuhteita.
5. Tämäkin tuttavuus alkoi jostain kommenttilaatikosta, mutta ensimmäinen varsinainen muisto arvatenkin liittyy rokkiasioihin.
6. Delfiini. Ihan miettimättä.
7. Otatko mut matkalaukkuun?

update 13.3.

tiinalta sain tämmöisen:

2. Bändi olkoon Foo Fighters. Leffa voisi olla vaikka Pitkä kuuma kesä.
3. Meidän yhteisiä intressejä voisi olla esimerkiksi kesän rokkifestarit ja kauas matkustaminen,  sillä erotuksella että vain toinen meistä toteuttaa niitä intressejä...
4. Saattaisin kadehtia sinua suurestikin siitä reissusta ison rapakon taakse.
5. Ensimmäinen muisto on hankala tässä tapauksessa. Nimeen ja kommentteihin olen             törmäillyt vähän siellä sun täällä ja blogia olen käynyt vilkuilemassa aina silloin tällöin ennen kuin rupesin radikaaliksi ja tein kestotilauksen.
6. Eläin on neitokakadu.
7. Kai me sitten nähdään edes kuvareportaasia reissusta?